Ταξιδιωτική Δημοσιογραφία & Blogging

Πιστεύεις κι εσύ ότι το ταξίδι είναι το μόνο πράγμα που ενώ το πληρώνεις, σε κάνει πλουσιότερο; Άνθρωποι, γεύσεις, εικόνες, μουσικές και όλα όσα ανακαλύπτεις ταξιδεύοντας, είναι εμπειρίες που κάποιοι απλά τις αφήνουν να γίνουν αναμνήσεις και άλλοι τις καταγράφουν για να τις μοιραστούν με τον κόσμο όλο! Το σεμινάριο «Ταξιδιωτική Δημοσιογραφία» σε φέρνει ένα βήμα πριν τη δημοσίευση των ταξιδιωτικών σου εμπειριών online, είτε έχεις δημοσιογραφικό υπόβαθρο ή όχι.

Απευθύνεται:

  • Σε όλους όσοι αγαπούν τα ταξίδια και θέλουν να μάθουν πώς να καταγράψουν και να δημοσιοποιήσουν τις εμπειρίες τους.
  • Σε επαγγελματίες του τουρισμού που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το blogging για την προώθηση της επιχείρησής τους.

Αποτελείται:

Από έξι διδακτικές ενότητες (δηλαδή έξι 3ωρες συναντήσεις), με έμφαση στην πρακτική εφαρμογή.

 

  1. Εισαγωγή στην ταξιδιωτική δημοσιογραφία

Eξοικείωση με τον κόσμο της ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας. Εxpats, nomads, travelers, press trips, fam trips. Διαφορές μεταξύ δημοσιογράφου & blogger. Travel media & travel blogs στην Ελλάδα. Είδη ταξιδιωτικού ρεπορτάζ. Παραδείγματα καλής πρακτικής.

  1. Προετοιμασία πριν το ταξίδι

Προετοιμασία πριν το ταξίδι. Μέθοδοι δημοσιογραφικής έρευνας και αναζήτηση πηγών. Aνάπτυξη σωστού concept ανάλογα με το κοινό-στόχο. Τεχνικές συνέντευξης. Τα μυστικά ενός επιτυχημένου ρεπορτάζ. Παραδείγματα καλής πρακτικής.

  1. Πώς γράφουμε ένα ταξιδιωτικό κείμενο: Τεχνικές και παραδείγματα

Οι ιδιαιτερότητες του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ. Τεχνικές & tips για ένα ευκολοδιάβαστο κείμενο. Πώς θα πείσουμε τον αναγνώστη να μας διαβάσει. Πώς γράφουμε έναν έξυπνο τίτλο & οι ιδιαιτερότητες της εισαγωγής. Παραδείγματα καλής πρακτικής.

  1. Δημοσιοποίηση ταξιδιωτικού κειμένου σε Έντυπα-Ραδιόφωνο-Τηλεόραση-Διαδίκτυο

Πώς αλλάζει το ύφος του κειμένου ανάλογα με το μέσο. Οι ιδιαιτερότητες της συγγραφής για το Διαδίκτυο. Βασικές τεχνικές SEO copywriting. Παραδείγματα καλής πρακτικής.

  1. Έξι απλά βήματα για να μετατρέψουμε την συγγραφή ταξιδιωτικού κειμένου σε αμειβόμενο επάγγελμα

Πώς γράφουμε στα social media για το ταξίδι. Τρόποι ανάπτυξης συνεργασιών και προσέλκυσης χορηγών. Τοποθέτηση προϊόντος. Πώς φτιάχνουμε το δικό μας press kit. Παραδείγματα καλής πρακτικής.

  1. Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας

Δημιουργία διαδικτυακής πλατφόρμας. Συγγραφή ταξιδιωτικού κειμένου. Εφαρμογή τεχνικών προώθησης. Δημοσίευση σε παγκόσμιο συμμετοχικό ταξιδιωτικό οδηγό.

***Bonus trip!

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες μπορούν να συμμετάσχουν σε μονοήμερο ταξίδι, με στόχο την πρακτική εφαρμογή όσων προηγήθηκαν &  την παρουσία, καθοδήγηση και πρόταση της εισηγήτριας.